Υποστήριξη πελατών...

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ

Η υποστήριξη που προσφέρουμε στους υφιστάμενους και μη πελάτες μας είναι...:
  • Επί τόπου επίσκεψη στο χώρο, μετά από ραντεβού, για μελέτη του συστήματος συναγερμού και κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης.
  • Επίσκεψη στο χώρο, μετά από ραντεβού, που διαθέτει σύστημα συναγερμού ή κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης για επισκευή, συντήρηση ή και αντικατάσταση μιας ή περισσότερων επί μέρους μονάδων, που αποτελούν ένα σύστημα συναγερμού ή κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης.
  • Τηλεφωνική υποστήριξη επίλυσης προβλημάτων με 24ωρο τηλέφωνο τεχνικού.
  • Τηλεφωνική γραμμή 24ωρη αυτόματης τηλεφωνήτριας, που μπορείνα δώσει 24 ώρες το 24ωρο οδηγίες χρήστη για συστήματα συναγερμού που έχουμε τοποθετήσει.
  • Τηλεφωνική υπηρεσία light service για επίλυση τυχών προβλημάτων όπως: προγραμματισμοί για χρόνους, αλλαγή τηλεφώνων κλήσης κα.
Γενικότερα η βασικότερη σκέψη μας αλλά και η τακτική της εταιρίας μας είναι να παρέχουμε μια σημαντική υποστήριξη μετά την τοποθέτηση κάποιου συστήματος συναγερμού ή κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης.
Αυτή η κίνηση μας αποφέρει έως τώρα έμμεσα κέρδη από συστημένους νέους πελάτες και είμαστε χαρούμενοι γι' αυτό.